مترجم سخنگوی پارسه، مترجم همراه شما
نوشته شده توسط : atefe

 همانطور که میدانید، برای همه زبان و اهمیت یادگیری آن در دنیای امروز واضح است. آموختن زبان‌های گوناگون می‌تواند در زندگی بشر و نیز زندگی هر شخص پیشرفت و تأثیرات به سزایی ایجاد کند. ضرورت یادگیری زبان خارجی برای همه شما ثابت شده است. ممکن است بارها به یک دیکشنری و یا یک مترجم نیاز پیدا کرده باشید و یا بخواهید یک زبان خارجی را یاد بگیرید اما وقت آن را نداشته باشید یا در سفرهای کاری، تفریحی و جاری خودتان نیاز به یک مترجم داشته باشید و یا بخواهیدد مقاله درسی و یا غیر درسی خودتان را ترجمه کنید اما فرصت ترجمه و تایپ کردن آن را نداشته باشید و یا اصلا قادر به ترجمه آن مقاله نباشید و نیاز به کمک داشته باشید. برای حل همه این مشکلات می توانید از برنامه، مترجم سخنگوی پارسه استفاده کنید. تا به راحتی زبان خارجی مورد نظر خود را یاد بگیرید و یا متون دلخواه خود را به هر زبان که نیاز دارید ترجمه کنید. این برنامه شامل دیکشنری هوشمند با کلمات گوناگون می‌باشد که شما به صورت آنلاین و آفلاین می‌توانید معانی مختلف کلمات را پیدا کنید. این برنامه قابلیت تشخیص گفتار زبان به نوشتار را دارد. مترجم هوشمند برنامه دارای قابلیت ترجمه متون، مقالات و قابلیت تشخیص گفتار و همچنین اشتراک، کپی و تلفظ و همچنین قابلیت تشخیص متن از روی عکس و ترجمه آن می باشد، فقط کافیست از مقاله، متن و یا هر چیزی که می‌خواهید ترجمه کنید عکس بگیرید تا به صورت خودکار برای شما ترجمه شود. مزیت بارز این برنامه مترجم آنی آن می‌باشد، فقط کافیست صحبت کنید تا برنامه آن را ترجمه و سپس تلفظ کند.

مروری بر برنامه

در صفحه اول برنامه بخش‌های مختلفی را در نوار بالایی صفحه مشاهده می‌کنید. با لمس هر کدام می‌توانید به بخش های مختلف برنامه دسترسی پیدا کنید. با انتخاب گزینه، دیکشنری هوشمند، کلمه مورد نظر خود را تایپ کنید تا معنی کلمه برای شما نشان داده شود همچنین برای تلفظ کلمه آیکون به شکل بلندگو را لمس کنید همچنین قابلیت کپی و یا اشتراک گذاری نیز در این قسمت فراهم شده است. در بخش، مترجم هوشمند، متن مورد نظر خود را تایپ، زبان مورد نظر را انتخاب کنید و آیکون، ترجمه کن را لمس کنید تا ترجمه متن را مشاهده کنید در این بخش نیز امکان تلفظ، کپی کردن و به اشتراک گذاری برای شما فراهم می‌باشد. در این قسمت با انتخاب تشخیص خودکار زبان، دیگر نیاز به انتخاب زبان نمی‌باشد. با لمس آیکون، تشخیص گفتار، می‌توانید متن مورد نظر را بخوانید تا برنامه آن را ترجمه کند. در بخش، اسکن و ترجمه متن، به راحتی از متن مورد نظر عکس بگیرید و با لمس آیکون، شروع به اسکن و ترجمه، ترجمه متن را مشاهده کنید. این بخش شامل تنضیمات دستی از جمله: استفاده از فلش، فوکوس خودکار و یا اسکن و ترجمه خودکار می باشد. همچنین قابلیت کپی و یا اشتراک گذاری نیز در این قسمت فراهم شده است. در بخش مترجم صوتی با لمس آیکون به شکل میکروفون فقط کافیست صحبت کنید تا برنامه به صورت همزمان صحبت شما را ترجمه و سپس تلفظ کند. این بخش شامل زبان‌های رایج از جمله انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای و چینی می باشد. در بخش آخر این برنامه بخش تلفظ، متن مورد نظر خود را تایپ کنید، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و با لمس آیکون، تلفظ متن، برنامه متن را برای شما تلفظ می‌کند. در این بخش می‌توانید سرعت تلفظ و میزان زیر و بم بودن صدا را به دلخواه خود تنظیم کنید. با انتخاب، تلفظ آنلاین HD تنها دو زبان انگلیسی و آمریکایی را می توانید انتخاب کنید.

ویژگی هااپلیکیشن پارسه-ترجمه مقاله

•طراحی متریال و بسیار زیبا مطابق با استاندارد های گوگل

•کاربری آسان

•دیکشنری هوشمند آنلاین و آفلاین با کلمات گوناگون و بسیار کاربردی همراه با تلفظ و تشخیص گفتار هوشمند و امکان کپی و اشتراک کلمه

•تشخیص متن از روی عکس و ترجمه آن به بیش از ۴۰ زبان دنیا

•پشتیبانی از قابلیت تشخیص گفتار زبان به نوشتار

•قابلیت ترجمه متن، ترجمه مقالات و... به صورت انلاین و کاملا هوشمند و همچنین امکان به اشتراک گذاری، کپی و تلفظ

•دارا بودن مترجم آنی و همزمان 

•امکان تلفظ آنلاین HD به زبان های بریتانیایی و آمریکایی و تلفظ افلاین به تمامی زبان‌ها

•قابلیت تنظیم سرعت و صدای تلفظ آفلاین و آنلاین

•امکان نصب بر روی اندورید ۴ به بالا

اپلیکیشن پارسه-اسکن متن

 




:: برچسب‌ها: دیکشنری , فرهنگ های جامع , فرهنگ معین , فرهنگ فشرده ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: